Twice in my life, I've found my soulmate..

Sista veckan har varit turbulent..

Den har varit ledsam och tragiskt på många vis..

Jag har en klump i magen, av en väntan som jag inte vill veta av...

Längtar tillbaka till en tid och plats som för länge sedan dragit förbi...
Önskad att fly, har nästan aldrig varit större, för jag vill inte veta av något mera om detta nu..

Jag förstår fortfarande inte, det är väl det som är det primära problemet. Eller så är det så att jag tror att jag vet och därför som det inte är möjligt att låta bli..

Jag har en vän, som inte är här, som jag önskar tillbaka till min soffa... Jag vet inte att det varit enkelt med allt som det var då du finns.. Men ingen har lyssnat utan att döma som du, uppmuntrat utan att tvinga, byt samtalsämne då det blivit för svårt... Du har en känsla för mig, mitt jag och hur jag fungerar, som jag faktiskt inte upplevt förut...

Synd att det ska vara så komplicerat...

Men komplicerat verkar ju vara något som förföljer mig... Någon gång blir jag nog expert på det...

Always forever... ♥  But it doesn't change anything...








Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall