Nu är dom svåra att hejda...

Dom är svåra att stoppa idag.. De är känslosamt på många vis..

Stora lilla hjärtat har kommit hem ♥ Lilla Alice blir så lycklig och jag med då vi får vara tillsammans!

Jag mötte en människa idag, från en svunnen tid i mitt liv som jag försöker tänka väldigt lite på.. De kändes de där.. och jag hade gärna sparat det till en annan dag.. Jag är inte redo att greppa det...

De känns som ett ekorrhjul, enda skillnaden är farten.. Allt går bara runt och runt, och händer igen och igen...

När dom små sover tror jag ja ska snyfta ner mig under täcket och låtsas skråla till någon riktigt tjejjig fiilm..








Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall