Healing Wounds

Beslutsångest!

Det händer mycket, planerat och oplanerat på mycket kort tid... Vet inte var jag ska vända mig och jag vet inte riktigt vilken väg jag ska välja... Vet att det är dags att vara vuxen och förståndig, men det är inte alltid det som man vill som är det rätta...

Det ger mig tårar i ögonen, för det jag vill är något helt annat...

Senaste tiden har bestått av många filosofilektioner, dom har varit allt från skrattande ytliga till gamla och djupa.. Framförallt ville jag inte sluta, ville lyssna mera och säga mera.. Det var länge sen det bubblade i mig så, absolut har det tillkommit en vän för livet... En ny någon som jag inte vill vara utan.. Som ser på mig och allt som händer med perspektiv, någon som gladeligen kan skratta med mig och åt mig i allt tokigt som jag nu kan göra, säga och stava...

För första gången på länge har jag känts levande.. Mer än bara ett litet tag.. Min soffa har varit mer välbesökt än min nattliga sovbesök, kaffekokaren har gått varm.. Arvid har uppskattat det, Hjördis bara myser på...

Just nu och just idag önskade jag att jag kunde prata med dig.. Jag vill veta vad som är rätt och vad som är fel.. Jag vet de redan men jag vill höra det från någon annan..

Står i läget för att få mycket av det jag vill, men är jag beredd att offra en del av det jag har för att få det???

Mina öron saknar en speciell rytm, min näsa en speciell doft.. tillsammans inbringar dom trygghet...


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall