Saknar...

Idag har varit en bra dag..

Statistiskt sett över tiden egentligen helt fantastisk...

Men ändå finns den där, en tomhet och en saknad som jag inte kan göra något åt. Jag hade velat kunna ta dig med ikväll, det hade nog passat dig lika bra...

Letade febrilt efter en med detaljer som var röda, jag kunde tyvärr inte hitta någon men det känns ändå inte rätt och på samma vis om du inte var där...

Det finns så mycket tid att fylla, jag har kapat ner så kraftigt på det som jag tidigare hade att göra.. Det som upphöll mina tankar, det som fick mig att fortsätta gå utav bara farten..

Vad gör jag då det inte finns några måsten kvar!?

It's hard to turn around and walk away, when you left the dorr open...

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall