Someone Special

De finns där i livet, de kommer och går..

På sätt och vis har nog alla sin mening, du lär av det mesta och av de flesta..
Alla lärdomar är inte de man trodde, men de lär ändå...

Sedan finns där de få, ett par speciella passerar genom livet..

Där första mötet kändes rätt, då första samtalet kändes som vi kännt varann hela livet, det finns ingen anledning att hymla med något utan allt känns naturligt vad det än de vara månde... Där ömsesidig förståelse skapar lycka, där det inte handlar om kompromisser, krav eller ultimatum.. Det bara är, roligt, fantasifullt och helt naturligt..
Varje mening skapar en ny fråga sådär att samtalets början och slut sällan har med varann att göra...

Jag kan vakna mitt i natten för att jag kommit på en ny sak jag vill berätta... någon speciell hade nog förstått sammanhanget, en dröm som vred sig, en märklig plats eller ett alter ego...

Jag har sånna jag kan berätta allt för, men jag kan sakna någon som jag inte behövde säga allt till.. Någon som bara visste och förstod ändå.. Och med den här twistade hjärnan är de nog fan en bedrift i sig..

Jag har inte svaret...

Ser inte lösningen..





Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall