Something to someone

Vilken dag...

Jag saknar den där axeln att luta mig mot, där jag kan kräkas ut allt och lätta på det onda... Där luften inte är lika tung att andas, där kaos inte existerar, där lugnet bor och en märklig form av trygghet infinner sig...

Ja är tacksam för att jag får ventlilera, men vissa saker går det inte att sätta ord på, eller jag är då inte förmögen att göra det..

Gjort ett litet ryck här i Skatboet, det har verkligen varit stort behov av det...  Det är fint med nya gardiner, blommor ljus och mys och vad vet allt... Men jag kan inte frambringa känslan som jag vill komma åt...

Tiden bara går, jag flyter med, i någon form av dimma på dagarna i märkliga förvridna drömmar på nätterna..

Om jag kunde trolla... Skulle jag vara någon annanstans...


"I don't wish to be everything to everyone, but I would like to be something to someone"


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall